KERSTCONCERTEN 2023

Sfeervolle avonden in december

Dit jaar heeft T.A.V.E.N.U. op 2 kerstconcerten gezongen.

Op vrijdag 15 december brachten wij 4 liederen tijdens het gezamelijk kerstconcert in de Hervormde kerk te Dinteloord.  Met dit jaarlijkse terugkerend concert luiden wij samen met andere Dinteloordse koren en harmonie de kerstperiode in.
Altijd garant voor een fijne en warme avond met verschillende genres en meezingmomenten.

Zaterdag 16 december was T.A.V.E.N.U. uitgenodigd door mannenkoor ABS tijdens hun jaarlijks kerstconcert in de Ned. Hervormde Kerk te Steenbergen. Het werd een prachtige avond waar we verschillende blokken mochten zingen en ook gezamenlijk enkele stukken zongen.
Het was de laatste keer dat onze dirigent Meike voor het koor stond tijdens een groot openbaar concert. Maar ook voor dirigent Jan Ligtenberg van ABS was het het laatste kerstconcert wat hij dirigeerd. Kortom het was al een bijzondere avond door de samenwerking, maar dit gegeven maakte het nog specialer.
Er staat een leuk verslag op kijkopsteenbergen.nl